הנחיות רישום לסמינר:
- יש להקדיש תשומת לב למילוי פרטים מדויקים ומלאים בטופס ההרשמה לסמינר. במקרה שתהיינה טעויות בנתונים יהא הדבר באחריות העמית, וכל עלות הכרוכה בתיקון טעות בנתונים או במסמכים תוטל על העמית.
- הרישום הינו לשני עמיתים בחדר – יש להיערך עם פרטים מלאים של שני העמיתים, לרבות צילומי דרכונים ותעודת קורונה המונפקת באתר של משרד הבריאות. העלאת המסמכים למערכת היא תנאי לביצוע ההזמנה.
- תוקף הדרכון של העמית חייב להיות לפחות ששה חודשים מיום היציאה מהארץ. על עמיתים אשר ברשותם דרכון שאינו ישראלי, או תעודת מעבר, חלה האחריות לבדוק את תנאי הכניסה למדינת היעד.
- יובהר כי פרטי הדרכון של העמית יופיעו בהתאם לנמסר במעמד הרישום לסמינר ובאחריותו בלבד. כל שינוי ו/או עדכון פרטי דרכון יש לבצע מול מרכז המידע והשירות בטלפון : 073-2244126.
- שימו לב: ההשתתפות בסמינר חו"ל מותנית בוותק חברות בעמותה של שנתיים מלאות.
- ניצול זכאויות לטובת סמינר חו"ל הינו בהתאם לבחירת העמית במעמד הרישום, כל שינוי/עדכון זכאות יתבצעו מול מרכז המידע והשירות ובאחריות העמית.
- יש לוודא כי כתובת המייל בעת הרישום זמינה עבורכם גם בחו"ל. ניתן לעדכן את פרטיכם טרם היציאה באזור האישי באתר.
- סמינר סקטור חינוך מיועד לעובדי מערך החינוך בלבד ובכפוף לאישור מעסיק.
- עמית שאינו עומד בתנאים שהוזכרו, הזמנתו תבוטל.
תנאי ביטול הזמנה:
- בכל מקרה שבו עמית נאלץ לבטל את הרישום לסמינר, מכל סיבה שהיא, עליו להודיע על כך לשחר און באופן מידי על מנת שתוכל לעדכן את הספק בכך. את הודעת הביטול ניתן למסור באמצעות הקישור הבא: https://l5k.me/PKshu
- התשלום בגין ההזמנה יוחזר לעמית, בקיזוז דמי ביטול על פי הוראות חוק הגנת הצרכן (בגובה 5% מסכום ההזמנה או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם), וזאת בתנאי שהביטול יעשה בתוך 14 (ארבעה עשר) ימים מיום עשיית העסקה או מיום קבלת אישור ההזמנה (לפי המאוחר), ובתנאי שמועד ביטול העסקה אינו חל בתוך שבעה ימים שאינם ימי מנוחה, קודם למועד היציאה לסמינר.
- הבהרה: במקרה של עסקת מכר מרחוק (לדוגמא: סמינר שנרכש באינטרנט או בטלפון) שנערכה עם נוסע שהוא מעל גיל 65 או עולה חדש או אדם עם מוגבלות (כהגדרתו בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות) רשאי הנוסע לבטל את ההזמנה בתוך ארבעה חודשים ממועד ביצוע ההזמנה, ובתנאי שמועד הביטול אינו חל בתוך שבעה ימים שאינם ימי מנוחה, קודם למועד היציאה לסמינר.
- במקרה של ביטול הזמנה שאינו עומד בתנאי הביטול המפורטים לעיל בהתאם לחוק הגנת הצרכן, יחולו עליו התנאים המפורטים כדלקמן:
- ביטולים עד 30 יום טרם היציאה לסמינר, יחויבו בדמי טיפול בסך 240 ₪.
- ביטולים שבין 15-30 ימים טרם מועד היציאה לסמינר יחויבו בדמי ביטול ע"ס 25% מהעלות הכוללת לאדם לפני סבסוד.
- ביטולים שבין 7-14 ימים טרם מועד היציאה לסמינר יחויבו בדמי ביטול ע"ס 50% מהעלות הכוללת לאדם לפני סבסוד.
- ביטול עד 7 ימים טרם מועד היציאה לסמינר יחויבו בדמי ביטול ע"ס 80% מהעלות הכוללת לאדם לפני סבסוד.
- בכל מקרה של ביטול הזמנה טרם היציאה לסמינר עקב הידבקות במחלת הקורונה החברה תישא בדמי הביטול בכפוף לתנאים הבאים במצטבר:
- העמית שלח בקשת ביטול בקישור כמפורט לעיל.
- העמית צירף אסמכתא של בדיקה חיובית ו/או אישור מרופא בתוקף וזאת לא יאוחר מ-3 ימים לאחר יציאת הסמינר. ככל ולא התקבלו הנ"ל בזמן, העמית יחויב ע"פ מדיניות הביטולים כמופיע לעיל.
- במקרה של אי התייצבות לטיסה ללא הודעה מראש למשרדי העמותה ובאישורם, יגבו דמי ביטול מלאים.
- משך הטיפול בזיכוי בגין ביטול ו/או שינוי הזמנה הינו עד 28 ימי עסקים.
הערה חשובה: דמי הביטול ייגבו מכרטיס האשראי של העמית, לא ניתן להשתמש בסבסוד העמותה כחלק מדמי הביטול.
במקרה בו כתוצאה מהביטול נותר אדם אחד בחדר זוגי, יישא המבטל בתשלום תוספת הסינגל.
מידע כללי:
- לידיעתכם, כלל הפעילויות מתקיימות בהתאם להנחיות הממשלה ומשרד הבריאות, יש לעקוב אחר הנחיות הקורונה הרשמיות בארץ ובמדינת היעד. בדיקת הקורונה טרם היציאה לחו"ל ו/או בשדה התעופה בעת החזרה ארצה (ככל ויידרשו) אינן כלולות במחיר והינן ע"ח העמית ובאחריותו.
- מחיר הסמינר כולל ביטוח נסיעות לחו"ל הכולל כיסוי בריאותי וביטוח בגין מטען בלבד. תנאי הפוליסה מפורטים כאן ובאחריות העמית לקרוא אותם.
- נוסע אשר נמצא מאומת לקורונה טרם החזרה לארץ, יישאר בבידוד בהתאם לנהלי הקורונה במדינת היעד ללא מלווה מטעם שחר און או מטעם החברה מארגנת הטיול. החברה המארגנת תדאג במקרה זה עבור העמית להארכת השהייה במלון וטיסת חזור חלופית. העלויות במקרה זה יחולו על חברת שחר און.
- הסמינר מאורגן ומבוצע על ידי חברת תיירות – צד ג' ועל ידי ספקי המשנה עמם התקשרה, ובכלל זאת על ידי חברת תעופה, מדרכים ישראלים וזרים, בתי מלון וחברות היסעים (להלן: "ספקי השירות"). ספקי השירות הם הנושאים במלוא האחריות כלפי המשתתפים בסמינר לכל דבר ועניין הנוגע בסמינר. חברת שחר און, העמותה לקידום מקצועי והקרן לגמלאי המעו"ף (להלן ולעיל: "העמותה") אינן מהוות מארגן של הסמינר ו/או של הטיסה, ואינן אחראיות לכל נזק שעלול להיגרם למשתתפים במסגרת הסמינר.
- מועדי הטיסות עלולים להשתנות מעת לעת. יובהר כי לא יינתן פיצוי כלשהו מאת העמותה בגין שינוי בשעות הטיסה, ופיצוי יינתן במקרים המתאימים מספקי השירות בהתאם להוראות חוק שירותי תעופה, חוק שירותי תעופה (פיצוי וסיוע בשל ביטול טיסה או שינוי בתנאיה), תשע"ב-2012.
- מילוי טופס "הצהרת נוסע" באחריות הנוסעים עפ"י דוגמא שתשלח או תוצג באתר האינטרנט טרם ליציאה.
- פרסומי העמותה בנוגע לסמינר נעשו על בסיס המידע שנמסר מספקי השירות, העמותה אינה אחראית לתוכנם ואין לראות באמור בהם משום התחייבות כלשהי מטעם העמותה.
- חיוב ההזמנה יתבצע כ-3 שבועות לפני היציאה.
נוהלי יציאה לסמינר בחו"ל:
- הסמינר הינו לימודי ומקצועי ומכיל תכנים מגוונים, ובכלל זאת יהדות, מסורת, שואה וגבורה וניהול שלטון מקומי. ההשתתפות בתכנית הסמינר הינה חובה. עובד אשר לא ישתתף בכל תכנית הסמינר יחד עם יתר הקבוצה ו/ או לא ינהג בהתאם להנחיות אחראי הקבוצה, יחויב בתשלום מלא על הנסיעה-ללא סבסוד וכן מקנה זכות לעמותה למנוע את השתתפותו בסמינרים הבאים.
- חל איסור מוחלט להעביר זכות יציאה לחו"ל לעובד ו/או כל אדם אחר.
- עישון – חל איסור לעשן בבית המלון, באוטובוס ובטיסה. העוברים על איסור זה עשויים לשאת בקנסות בהתאם לנהוג במקום.
- ההופעה לסמינר ולביקור המקצועי יעשו בלבוש הולם ובצורה מסודרת. כמו כן, יש להופיע בצורה מכובדת(עם חולצה לבנה) לטקס הזיכרון באתר השואה, על מנת לכבד את המקום והטקס. הגברים מתבקשים להצטייד בכיפות.
- שינויים בתכנית-העמותה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את תכנית הסמינר עפ"י צורך או אילוצים שונים.
- בסיס האירוח הינו לינה וארוחת בוקר בלבד, אלא אם צוין אחרת, וכן, האוכל אינו כשר. על שומרי הכשרות להיערך בהתאם.
- עזיבת הקבוצה ועמידה בלוח הזמנים – לא ניתן לעזוב את הקבוצה מכל סיבה שהיא, ללא אישורו של אחראי הקבוצה. יתר על כן, משתתפי הסמינר חייבים לדייק ולעמוד בלוח הזמנים בהתאם לתכנית, על מנת שלא יגרמו עיכובים או איחורים. לוח הזמנים עשוי להשתנות במהלך הסמינר, יש להישמע להנחיות ראש הקבוצה והמדריך בנושא.
- העמותה אינה אחראית על גניבת חפצים אישיים בעת שהיית העמית בחו"ל. באחריותו של כל עובד לשים לב לחפציו האישיים.
- המשיכה והשימוש בזכאות העומדת לרשות העמית להזמנת סמינרים, הינה באחריות הבלעדית של העמית. במקום בו גובה הזכאות שסומנה ע"י העמית עולה על גובה הסבסוד המקסימאלי לעמית בסמינר לא יינתן החזר, ולא ישמר "עודף" מן הזכאות בחשבון העמית.
הנני מצהיר כי קראתי את תקנון הרישום ואני מסכים לאמור בו.